Magasin

Innholdsmarkedsføring, eller content marketing, er ikke noe nytt. Smarte selskaper har alltid forstått verdien av et godt kundemagasin. Kundemagasinet treffer kunden din når han ønsker å ta til seg informasjon, gjerne hjemme i sofakroken, eller ved kjøkkenbordet. Et godt og relevant kundemagasin beholder din kunde lenge, tatt fram gang på gang.

I Kundemagasinet deler du relevant og spennende informasjon som din kunde trenger, du skal gi dine kunder innhold og kunnskap som interesserer, gode råd som hjelper til å løse et problem/utfordring, eller tips for å få ekstra glede av produktet de har kjøpt. Dette bygger merkevare og omdømme. Du framstår troverdig, og bygger relasjoner. Mennesker stoler mere på et magasin i papir, enn det de leser på nett.

Hva kan du skrive om?

Du kan fortelle din egen historie, spre aktuelle saker, dele nyheter og nyttige tips. Fortell hva du mener og hvorfor. Selger du mat – del gode oppskrifter. Klær og møbler – del råd om pleie av produktet og om gjenbruk. Bil – del tips for å ta vare på interiør, eksteriør, og fortell om nyheter på markedet…

Kundemagasinet tar vare på merkevaren, for du har kontroll på innhold, at magasinet framstår i din bedriftsprofil, med riktige farger, fonter og papir.

Det handler altså om å bli en autoritet innen ditt fagfelt ved å skape og dele verdifullt og relevant innhold med dine kunder. Du bygger relasjoner og lojalitet.

 

 

Vil du vite mer om Magasin?

Fyll ut skjemaet og vi sender deg mer informasjon.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Takk for din forespørsel

Din melding er mottatt og vi vil komme tilbake til deg så snart vi har sett på den.