Årsrapport

En god årsrapport skal være informativ om året som har gått, sette selskapet i et godt lys, gjerne si noe om fremtidsplaner og hvilke mål selskapet har. Den skal være ryddig og tydelig.

Bruk virkemidler. Bryt opp teksten med grafikk og illustrasjoner. Gode resultater tar seg minst like bra ut visualisert. Flotte bilder fra året som har gått er også en god idè.

Strukturer stoffet på en god måte., del f.eks inn i ulike virksomhetsområder. Bruk punktlister, gode titler og beskrivende mellomtitler. Da får leseren fort et overblikk.

Tilfør din identitet og personlighet i teksten. Vis fram for eksempel ansatte, suksesshistorier, godt arbeidsmiljø og samfunnsengasjement.

Design årsrapporten i tråd med firmaets grafiske profil – da framstår du profesjonell og helhetlig. Husk at årsrapporten skal kunne fungere som et solid oppslagsverk, med klare budskap om mål og resultater. Også i framtiden. Prøv å få til en gjennomarbeidet og ærlig årsrapport. 

Trykk på papir

Papirårsrapporten er lett å lagre, lett å finne fram og enkel å bruke. Papirkvalitet, format og innbinding skreddersys ditt behov.

Digital utgave 

Ønsker du å lage en digital utgave? Det er i så fall noe du bør ta stilling til tidlig i prosessen. Noen velger å droppe papirrapporten til fordel for en moderne, digital utgave. Tenk over fordeler og ulemper: Hvor skal den lagres? Hvordan finner man denne igjen om 20 år? Har du et egnet og sikkert lagringssted? Skal du leie et webhotell? Om du har tid og ressurser kan to utgaver være løsningen, en trykt og en digital. Uansett hva du velger, skaff deg en kompetent samarbeidspartner, f.eks. EKH Grafisk. Design, struktur og gode, brukervennlige løsninger er viktig i årsrapporten.

Vil du vite mer om Årsrapport?

Fyll ut skjemaet og vi sender deg mer informasjon.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Takk for din forespørsel

Din melding er mottatt og vi vil komme tilbake til deg så snart vi har sett på den.