Årsrapporten - utnytter du muligheten?
En årsrapport med litt ekstra innhold kan gagne omdømmet. Gi omverden sjansen til å bli kjent med deg, like deg og tro på deg.
En årsrapport med litt ekstra innhold kan gagne omdømmet. Gi omverden sjansen til å bli kjent med deg, like deg og tro på deg.
Hvert år lager alle firma en årsrapport. Mange gjør det på enklest mulig måte med kun nødvendig innhold, som årsregnskap, styrets sammensetning og årsberetning. (Redegjørelse fra styret og daglig leder som viser utvikling og forutsetninger for fortsatt drift).
Tenk den historiske verdien for firmaet og andre interessenter om du virkelig får satt ord på hva som ellers skjedde siste året. Lage en skikkelig rapport, et oppslagsverk fra året som var:
Da kan også mulige investorer få et klarere bilde av hva som trengs for at mål kan realiseres.
En fyldig årsrapport bidrar som omdømmebygger. Gi interessenter sjansen til å bli kjent med deg, like deg og tro på deg. Markedsføring og salg handler i hovedsak om dette.
Dette vil gi et mer helhetlig bilde av bedriften, ikke bare økonomisk, men også hvordan året fortonet seg for alle involverte i firmaet. Framtidige historieskrivere kommer til å takke deg.
Årsrapporten bør fungere som et godt oppslagsverk. Presentasjonen av innholdet er derfor svært viktig. Illustrasjoner og grafikk sikrer en effektiv kommunikasjon.
Ta kontakt på 71 20 29 70, send en mail til post@ekh.no eller fyll ut vårt kontaktskjema og la oss seile sammen mot suksess.